Strada Mușetești 29, București 014364, Romania

De ce un logo pentru marca proprie a distribuitorului?

O COABITARE ARMONIOASĂ

Activitatea întreprinsă de retaileri și distribuitori conduce, în colaborare cu producătorii, la dezvoltarea propriilor mărci pentru a coexista armonios într-un parteneriat benefic pentru toti jucătorii.

CONSUMATORUL ÎN CENTRUL SISTEMULUI

Consumatorul cunoaște și face diferența între mărcile distribuitorilor și mărcile naționale. De asemenea, se observă faptul că în prezent consumatorul a devenit „shopper” în cadrul diferitelor mărci ale distribuitorilor și că devine strategică evidențierea inovației și a atractivității mărcilor proprii între ele.

O OFERTĂ SPECIFICĂ

Mărcile proprii și mărcile naționale sunt complementare, însă dimensiunea lor în ceea ce privește acoperirea și cota de piață nu pot fi comparate, la fel nici procesul de cercetare și dezvoltare și inovație, care constituie ADN-ul competiției noastre.

De aceea considerăm oportun, având în vedere dimensiunea pieței mărcilor proprii și această fragmentare (în Europa mărcile proprii reprezintă până la 50% din piața totală) să definim o competiție separată în care mărcile proprii ale distribuitorilor să concureze între ele și să iși promoveze atractivitatea și inovația într-o categorie dedicată. Acest lucru este în perfectă armonie cu mărcile naționale. Totul, integrând contextul și parametrii economici ai pieței.

O RECUNOAȘTERE SPORITĂ

Posibilitatea de a afișa un logo specific, complementar și paralel cu mărcile naționale, dezvoltat în așa fel încât consumatorii să identifice clar cele două canale ajută echipelor de marketing să-și valorizeze eforturile și să promoveze recunoașterea obținută prin votul consumatorilor pentru aceste inovații.